پرینتر دندانسازی

ساخت وبلاگ

یک کمپانی پیشرو در قضیه پرینت سه  پرینتر دندانسازی آینده تیتانیوم به اسم Norsk، قطعات جدیدی را برایBoeing 787 Dreamliner گسترش داده میباشد. این موسسه از فناوری پرینت سه بعدیRPD  بر اساس ذوب یک سیم تیتانیومی در ابری از گاز آرگون استعمال می نماید. این فناوری مانند تکنیک DED کار می نماید و استحکام و دوام قطعه پایانی را بهبود می بخشد، با این تفاوت که در تکنیک کمپانی Norsk از یک پرتو الکترونی برای گرم کردن هم زمان پودر در تعدادی جای استعمال میشود. این قطعات دربرگیرنده اجزای تیتانیومی پرینت سه آتی گردیده ای میباشند که به وسیله FAA آیتم تأیید قرار گرفته اند.

پرینت سه آجل قطعات تیتانیومی بوئینگ ۷۸۷
 پرینت سه آتی دستگیره های در هلیکوپتر
کمپانی مهندسی Renishaw به مراد گسترش دستگیره‌ های در پرینت سه آتی گردیده برای دو هلیکوپتر، با کمپانی Hyde Aero Products (HAP) و راءس ملی تشکیل داد صعودی (NCAM) در بریتانیا همیاری کرد. اگرچه کمپانی HAP قبلا همیاری روی چاپ سه آینده پلیمری سپرده گذاری کرده بود، این پروژه او‌لین استعمال این مجموعه از فناوری پرینت سه آجل فلزی محوب می‌گردد. مقصود نظارت این زمینه بود که آیا چاپ سه آجل فلزی میتواند رویکرد حلی مطلوب و مقرون به صرفه ای برای تشکیل داد دستگیره هلیکوپتر ها و احتمالاً بقیه قطعات باشد. این پروژه با به کارگیری از طریق ذوب لیزری بر پایه ی بستر پودر به طور افقی و با ساختار های جانبداری مشبک ساخته شد.

پرینتر دندانسازی...
ما را در سایت پرینتر دندانسازی دنبال می کنید

برچسب : پرینتر دندانسازی, نویسنده : محمد صادقی dentalprinterr بازدید : 172 تاريخ : شنبه 31 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:05

دانشمندان موسسه فناوری جورجیا یک ربات چاپ پرینتر دندانسازی  سه آجل گردیده بسیار خرد پباده سازی کرده و بسط داده اند. این ربات با استعمال از در دست گرفتن ارتعاشات تکان می نماید و میتواند برای جراحی های درون وریدی، التیام بیماری ها و سیستم های هشدار دهنده زود هنگام برای کار های لرزه ای آیتم به کار گیری قرار گیرد.

ربات micro-bristle-bot یک ساخته نو در موسسه فناوری جورجیا میباشد. این ربات چاپ سه آینده گردیده خرد با به کار گیری از در دست گرفتن ارتعاشات از بلندگو ها، منابع فراوانمایی (امواج فرا صوتی که در معالجه و جراحی به عمل میروند) و عملگر های پیزوالکتریک جنبش می نماید.

آزاده انصاری استادیار دانش گاه مهندسی برق و کامپیوتر توضیح اعطا کرد:  “ما در درحال حاضر عملکرد برای توسعه و گسترش این تکنولوژی هستیم و نرم افزار های کاربردی بخش اعظمی را در ذهن داریم. ما در نقطه تلاقی علم ها مکانیک، الکترونیک، زیست شناسی و فیزیک فعالیت میکنیم.”

وزن این روبات های چاپ سه آتی گردیده حدود پنج میلی گرم است و صرفا دو میلی متر، احتمالا اندازه کوچکترین مورچه در دنیا، ارتفاع دارا‌هستند. دانشمندان بر این باورند که یک روز انبوهی از روبات های شبیه می‌توانند برای بهبود جراحت  دیدگی درون تن بشر گزینه به کار گیری قرار گیرند.

این روبات ها می‌توانند بسته به نوع پیکربندیشان به طور غیر وابسته در اختیار گرفتن شوند و پژوهشگران میتوانند از فرکانس های ارتعاشی متعدد برای اخذ جواب به کار گیری نمایند. حتی در حالتی که رباتها خرد باشند، فقط در یک ثانیه می‌توانند چهار موازی ارتفاع خویش را پوشش دهند.

پرینتر دندانسازی...
ما را در سایت پرینتر دندانسازی دنبال می کنید

برچسب : پرینتر دندانسازی, نویسنده : محمد صادقی dentalprinterr بازدید : 156 تاريخ : پنجشنبه 29 ارديبهشت 1401 ساعت: 12:34

اینک ما گسترش های روزمره پرینتر دندانسازی در مسئله تکنولوژی را شاهد هستیم. تحت عنوان یک فیض فرایند بسط و پباده سازی در گسترش مال را می اقتدار با تمرکز و یکباره جاری ساختن اعطا کرد.

امروزه مهیا سازی مثال های نخستین میتواند در سریع ترین مجال صورت پذیرد. سرویس ها مثال سازی نخستین سریع همینطور مشتریان را حاذق می سازد تا در پباده سازی های خرد در پوسته کارها مالی خرد کمپانی نمایند. یکی واپسین پروتکل های توسعه سریع، مثال سازی نخستین سریع سه آینده میباشد. هر کدام از سرویس ها مثال اول نقاط قوت و ضعف خویش را در ارتباط با مواد آیتم استعمال و اکثری جنبه های دیگر داراست.

مثال سازی سه آینده سریع بوسیله اکثری از شرکتهای در سراسر دنیا برای تشکیل داد مثال نخستین مال و تست همت مثال های ساخت‌و‌ساز گردیده قابل قبول و پذیرفته گردیده است.

داده ها بوسیله تست مثال ساخت گردیده به دست می‌آید و آن گاه برای افزایش مثال نخستین استعمال می‌گردد. گسترش و شفافیت در مثال نخستین متاع به گروه افزایش مال علت برای تلاش و کارآمدی بیشتر میبخشد که برای ساخت و ساز آن، مهندسان مال نیز در ساخت‌و‌ساز جنس پایانی با کمترین هزینه سرگرم میگردند.

سرویس ها مثال سازی اول سریع سه آجل خیر فقط به کمپانی یاری می نماید تا در طی صرفه جویی نماید بلکه سبب ساز صرفه جویی در هزینه نیز می‌شود.

سرویس ها مثال سازی نخستین سریع عالم را با سرویس ها پباده سازی مال آشنا کرده و همینطور جنبه جدیدی را در مرحله پیشرفت جنس ارائه داده میباشد. ریسک مرتبط با مرحله پباده سازی به واحد سنجش مشخصی به دست کم رسیده میباشد و با کمتر شدن ریسک، مخارج مرتبط با مثال سازی کالا نیز به دستکم میرسد. مثال نخستین پباده سازی گردیده میتواند از روش یک خدمت مثال سازی اول گزینه تست قرار گیرد و آن‌گاه می اقتدار آن را افزایش اعطا کرد. به این ترتیب این سرویس ها مثال سازی با گسترش تازه در مورد پباده سازی کالا مطرح گردیده‌است.

سرعت یکی‌از دیگر از خصوصیت های سرویس ها مثال سازی نخستین سریع میباشد و با معرفی مثال سازی سه آینده آن حتی عالی نیز شد‌ه‌است. در اینگونه دنیای رقابتی فراهم نمودن تکنولوژی نو پیش از رقبا ضروری میباشد و سرویس ها مثال سازی اول سریع یک مورد بهتر برای ایفا این فعالیت میباشد. همینطور آن گروه از کمپانی هایی که در حالت طاقت فرسا مالی میباشند این نوع خدمت های مثال نخستین به آن ها امداد خواهد کرد تا از ورشکستگی نجات یابند.

امروز با سپری شد هر دقیقه تنی چند از تولیدها ایجاد گردیده در راز تا رمز دنیا گزینه به کارگیری قرار میگیرد. این چاپگرهای سه آینده سریع با تکنولوژی مثال سازی اول به ساخت کنندگان امداد می نمایند تا طرح ها و سبک های تولیدات آجل خویش را ارائه دهند.

چنانچه شما نیاز به سبک های سه آجل  برای کالا خویش دارید پس مثال سازی اول سه آتی سریع برای شما راهکار قابل قبولی میباشد.

پرینتر دندانسازی...
ما را در سایت پرینتر دندانسازی دنبال می کنید

برچسب : پرینتر دندانسازی, نویسنده : محمد صادقی dentalprinterr بازدید : 124 تاريخ : دوشنبه 26 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:43

SLA DL MSLA Vat Polymerization یک فرآیند پرینت سه آتی میباشد پرینتر دندانسازی که در آن یک منبع فروغ و روشنایی رزین فتوپلیمر را در مخزن به صورت انتخابی پخت می نماید. سه نوع رایج پلیمریزاسیون vat عبارتند از استریولیتوگرافی (SLA)، پردازش بدون واسطه فروغ و روشنایی (DLP) و ماسک استریولیتوگرافی (MSLA). تفاوت اصلی در میان این نوع فناوری های پرینت سه آینده،منبع نوری میباشد که آن ها برای پخت رزین استعمال می نمایند.

مواد: رزین فتوپلیمر

(استاندارد ، قابل ریخته گری ، روشن ، سکو حرارت بالا)

توجه ابعادی: ± 0.5 mm

کاربردهای متداول: پوسته تزریقی،جواهرات،کاربردهای دندانپزشکی،سمعک

نقاط قوت: نقطه پايان سطح صاف،اکران جزئیات بهتر

نقاط ضعف: آسیب پذیر،برای قطعات مکانیکی مطلوب وجود ندارد

SLA بوسیله چاک هال در سال 1986 ابتکار شد و تصویب خلاقیت این فناوری را نیز اجرا اعطا کرد و کمپانی را برای تجاری سازی آن احداث کرد. در پرینتر SLA از آینه هایی بنام گالوانومتر یا این که گالووس به کارگیری می‌شود که یکی‌از در مبنا X و دیگری در شالوده Y قرار گرفته میباشد. این گالوها با‌گاز یک پرتو،لیزر را روی یک مخزن رزین غرض قرار میدهند و به صورت انتخابی سطح برهه زمانی جسم را در باطن دستگاه،پخته و جامد می نمایند و لایه به لایه آن را می‌سازند. SLA یک مراحل مثال سازی سریع میباشد. عده ای که از این فناوری به کار گیری می نمایند درباره‌ی صدق و اعتنا بدون شوخی می باشند. SLA میتواند اشیا را از داده های سه آجل(ایجاد گردیده بوسیله کامپیوتر) صرفا در چندین ساعت ساخت نماید.

این یک مراحل پرینت سه آجل میباشد که به جهت جزئیات و توجه بالا بسیار دوست داستنی میباشد. پلاستیک آغاز گرم میشود تا به موقعیت نصفه مایع تبدیل گردد و آنگاه در تماس طاقت فرسا می‌گردد. پرینتر هر کدام از این لایه ها را با به کارگیری از لیزر ماوراء بنفش که به وسیله آینه های نسخه برداری X و Y هدایت می‌گردد،می سازد. چرخه پرینت براین اساس ادامه مییابد و اشیا سه آتی را از تحت به بالا می سازد.

پرینت SLA برای بخش اعظمی از صنعت های به یک گزینش اقتصادی مناسب تبدیل گردیده است. بعضا از این موردها مشمول صنعت خودرو،پزشکی،هوافضا،سرگرمی و همینطور ساخت‌و‌ساز محصول ها متعدد مصرفی میباشد.

بعضا از پرینتهای SLA عبارتند از:

XYZprinting Nobel 1.0 SLA 3D Printer، SUNLU SLA Desktop 3D Printer، Formlabs Form 2،

3D Systems ProJet 1200، DWS Lab Xfab.

DLP بوسیله شخصی به اسم Larry Hobeck در سال 1987 ساخت‌و‌ساز شد . این دستگاه مشابه به SLA میباشد. تفاوت اساسی این میباشد که DLP از یک پروژکتور فروغ و روشنایی دیجیتال،برای کپی یک تصویر از هر لایه همزمان به کارگیری می نماید.

ازآنجاکه پروژکتور یک برگه دیجیتالی میباشد،تصویر هر لایه از پیکسل های مربعی تشکیل‌شده میباشد و در فیض یک لایه از بلوک های مستطیلی خرد به اسم voxels درست شده میباشد. البته در پرینترهای SLA که از لیزر نقطه ای استعمال می نمایند.

DLP قادر است فرصت پرینت سریع تری را در مقایسه با SLA به دست آورد. این به‌این استدلال میباشد که یک لایه بدون نقص هم زمان در معرض رویت کرد قرار می‌گیرد عوض اینکه سطح مدت را نقطه به نقطه با لیزر ردیابی نماید.

منبع نور و روشنایی( UV) با به کار گیری از صفحه ها دیود ساطع کننده نوروفروغ (LED) یا این که بوسیله دستگاه میکروآینه دیجیتال (DMD) به سطح دستگاه هدایت می گردد،بر روی رزین تابیده میگردد. DMD گروه ای از آینه های میکرو میباشد که محل تابش فروغ و روشنایی را در دست گرفتن می نماید و الگوی نوری را بر روی سطح ساختمان ساخت و ساز می نماید.

رزین پلاستیکی مایع آیتم به کار گیری ی پرینتر،باطن یک پیاله رزین روشن قرار می‌گیرد. با این هم اکنون،یک تفاوت عمده که وجود دارداین میباشد که DLP از منبع نوروروشنایی سنتی خیس،معمولاً چراغ های قوس دار به کار گیری می نماید در حالی که SLA از نوروروشنایی ماوراء بنفش به کار گیری می نماید. این پروسه سبب با‌گاز پرینت بسیار چشمگیری میگردد.زمانی که نوروروشنایی متعددی وجود داراست رزین سریعتر محکم میشود.

نکته مثبت دیگر برای فناوری پرینت DLP کار کشته بودنش میباشد و هر توشه سبک هایی با وضوح بالا ساخت‌و‌ساز می نماید. همینطور با استعمال از مواد ارزان تری حتی برای اجسام بغرنج و با جزئیات،مقرون به صرفه میباشد.

پرینتر دندانسازی...
ما را در سایت پرینتر دندانسازی دنبال می کنید

برچسب : پرینتر دندانسازی, نویسنده : محمد صادقی dentalprinterr بازدید : 123 تاريخ : يکشنبه 25 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:18

PLA استعمال­‌های پهناور­‌ای داراست پرینتر دندانسازی و برای مثال در سطح فن‌­ای، کاربردهای PLA مشمول دوخت پزشکی(بخیه‌زنی) میباشد. ما همینطور می­توانیم PLA گزینه به کار گیری برای ایمپلنت­‌های جراحی متنوع، مشمول پین‌ها، میله‌­ها، پیچ­‌ها و مِش را به طور کاشته­‌گردیده ببینیم. این کاربردها به لطف خاصیت تجزیه‌­پذیر بودن این ماده میباشد. همگی قطعات چاپ سه‌­آجل فوق در تن آدم تجزیه می­‌شوند. آن‌­ها می توانند در هر جایی در میان شش ماه تا دو سال، بسته به قطعه متبوع و غرض آن، دوام بیاورند. در سطح آماتور، فیلامنت PLA برای ایجاد گستره­‌ی جامعی از اقلام مصرفی بهتر میباشد. مزیت‌­های دیگر PLA عبارتند از این که سریع­خیس از ABS چاپ می­‌شوند و نیازی به شیت‌ی تشکیل داد داغ ندارند. محصول ها آخری از استحکام و دوام مناسبی برخوردارند و سکو­‌ای از مقاومت به ضربه را ارائه می­‌نمایند. قبل از چاپ سه آتی، محصول ها دیگری که از PLA به کار گیری می­‌نمایند عبارتند از بسته‌­بندی مواد غذایی، اسباب مسافرت­ی یکبار مصرف، و پوشک­‌ها، که صرفا چندین نمونه از کاربردهای گوناگون این ماده می باشند.

مزایا فیلامنت PLA
عدم ­­­وجود دودهای سمی
در مقایسه با ABS فعالیت­ کردن با آن سهل وآسان­خیس میباشد(ماده‌­ی خوب برای تازه کار‌ها)
در مقایسه با ABS، کمتر مستعد تاب­ برداشتن میباشد
قابل دسترس به طور‌های خاص مانند رنگ‌­های براق در ظلمت (شب­تاب) و نصفه­ شفافی
معایب فیلامنت PLA
مستعد مسدود ­کردن نازل چاپگر
می­‌تواند رطوبت را جذب نماید که‌این فرمان آن را به صورت بالقوه ترد و چاپ با آن را سخت می­‌سازد.
در کل نسبت به ABS از استحکام کمتری برخوردار‌است.

پرینتر دندانسازی...
ما را در سایت پرینتر دندانسازی دنبال می کنید

برچسب : پرینتر دندانسازی, نویسنده : محمد صادقی dentalprinterr بازدید : 100 تاريخ : شنبه 24 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:09

این آلیاژ خاص به جهت استحکام، پرینتر دندانسازی خواص ارتجاعی، زیست سازش و مقاومت در قبال خوردگی آن نفیس میباشد. ماهیت آمورف فلز خواصی مانند استحکام، مشقت و خواص ارتجاعی بالا را آماده می‌آورد که در فلزات ساده غیرمعمول می باشند. این مشخصات طبیعتا، این ماده را برای کاربردهای هوافضا به آیتم ای مطلوب تبدیل می نماید. پس به لحاظ شما انگیزه استعمال از این ماده در یک جفت هدفون پرینت سه آینده گردیده چیست؟ آیا دلیلی پشت این مسئله وجود دارااست یا این که انگیزه صرفا تبلیغات بازاریابی میباشد؟

تشکیل داد هدفون با استعمال از تکنولوژی پرینت سه آینده و آلیاژ آمورف
خرید پرینتر سه آتی
این آلیاژ آمورف گزینه استعمال در صنعت های فضایی از مقاومت بالایی در قبال سایش برخوردار‌است و براین اساس قابلیت ایجاد کرد هدفونی با دوام بسیار بالا را مهیا می‌آورد. همان طور که از Sennheiser انتظار می رود، در باطن این فریم ‌های فلزی فانتزی اجزایی استاندارد برای مثال سیم ‌های پارا آرامید و اتصال دهنده های با روکش طلا جواهرات وجود دارااست، این اجزا میتوانند به یقین از دوام اثاثیه الکترونیکی هدفون شما یاری دهد.

پرینتر دندانسازی...
ما را در سایت پرینتر دندانسازی دنبال می کنید

برچسب : پرینتر دندانسازی, نویسنده : محمد صادقی dentalprinterr بازدید : 118 تاريخ : پنجشنبه 22 ارديبهشت 1401 ساعت: 12:32

دانشمندان با به کارگیری از سرویس ها پرینتر دندانسازی پرینت سه آتی، از فناوری پرینتر سه آینده SLS و پلاستیکی با سعی بالا استعمال کردند. فناوریSLS  قابلیت و امکان چاپ مطلوب کامل های انگشت سوای نیاز به ساختارهای دفاع و عملیات پس پردازش را مهیا کرد. همینطور این تکنولوژی فردی سازی ربات با کمترین هزینه را نیز قابلیت و امکان پذیر کرد. Jan Dittli اظهار‌کرد: “ما یک الگوریتم جهت تطبیق سبک دیجیتالی ربات پوشیدنی با اندازه دست مریض پیشرفت دادیم”.

اتصالات پرینت سه آینده گردیده انگشت به لطف به کار گیری از ماده iglidur I6 رنج و مقاومت سایشی موردنیاز را تولید می نماید. در واقع این ماده از لحاظ تریبولوژی با صرفه گردیده و به صورت خاص برای کاربردهای متحرک پیشرفته میباشد.

پرینت سه آتی کامل های دست ربات با استعمال از پلاستیکی با تلاش بالا
این ربات پوشیدنی می‌تواند سریع، مقرون به صرفه و به راحتی پرینت سه آجل گردد. وزن نصیب دست این ربات صرفا ۱۴۸ گرم و وزن کوله پشتی ۷۲۰ گرم میباشد. Dittli توضیح بخشید: «بخش اعظمی از اسکلت های فرنگی که در توانبخشی به کارگیری می‌شوند اینک قابل حمل نیستند. از طرف دیگر راه‌حل ما به اندازه کافی مدل و فشرده میباشد تا بتواند خویش را در معاش روزانه نیز اثبات نماید و براین اساس می‌تواند علم و شغل های علمی در مسئله معالجه را بسط دهد”.

پرینتر دندانسازی...
ما را در سایت پرینتر دندانسازی دنبال می کنید

برچسب : پرینتر دندانسازی, نویسنده : محمد صادقی dentalprinterr بازدید : 207 تاريخ : چهارشنبه 21 ارديبهشت 1401 ساعت: 12:55

کمپانی  Serendixدر سال ۲۰۲۰ بود امتیاز هایی پرینتر دندانسازی پرینتر دندانسازی را برای این بنا کره ای چاپ سه آتی گردیده به تصویب رساند. در آن فرصت، ایده ایجاد کرد یک بنا مسکونی، فارغ از فریم، با قبلیت تشکیل داد سریع و در دسترس بود که بتواند در قبال زمین لرزه و گردباد های بسیار زیاد و شدید به ویژه در ژاپن مقاومت نمایند. به صورت خلاصه، غرض از توسعه و گسترش این بنا تأمین مسکن اضطراری در مواقع چالش بود. دو سال آن گاه، این پروژه آخر و عاقبت به حقیقت تبدیل شد. کمپانی  Serendix یک بنا پرینت سه آتی گردیده را معرفی کرد که او‌لین مثال در سرزمین ژاپن بود.  
پیشنهاد آنلاین پرینت سه آتی
  غلط نکنید، این منزل یک منزل بی آلایش وجود ندارد. ساختار داخلی این بنا ۱۰ متر مربع میباشد که دارنده یک کادر بتنی ۲۰ تنی میباشد. این مساحت خرد بدین معنا میباشد که از قوانین ساختمانی ژاپن تقلید نمی نماید. دیوار ها با دنده هایی تقویت می‌شوند تا کره را عایق کرده و استانداردهای مرزوبوم در موضوع سعی لرزه ای را برآورده نماید.

پرینتر دندانسازی...
ما را در سایت پرینتر دندانسازی دنبال می کنید

برچسب : پرینتر دندانسازی, نویسنده : محمد صادقی dentalprinterr بازدید : 148 تاريخ : دوشنبه 19 ارديبهشت 1401 ساعت: 17:44